Mindenféle, ami feltölt, inspirál, meggyógyít

Pozitívra Hangoló

Túlélőkészlet

2015. december 28. - PH.Plusz

A blog elindításának apropója az volt 2015 januárjában, hogy rádöbbentem, épp a 10 éves évfordulójához érkeztem annak, hogy megtudtam, nyirokrákot diagnosztizáltak nálam - és persze annak is, hogy meggyógyultam. 

Az év során aztán gyűltek a posztok a blogba, alapvetően kétféle típusúak: egyrészt a betegséges és gyógyulásos időszakot felidéző, azt feldolgozó, részben visszaemlékezős, részben mindenféle tudnivalókat sorra vevő írások. Másrészt pedig azok a posztok, amik épp bizonyítani igyekeztek, hogy nagyon is van élet egy súlyos betegség után is, sőt, mennyi csudálatos dolog van körülöttünk. 

Ha Te esetleg pont azért tévedtél ide, mert a Google vagy bármilyen más kereső ideirányított a "rák", "daganat", "kemoterápia" , "gyógyulás" kulcsszavak miatt, akkor itt megtalálod összegyűjtve azokat a posztokat, amik ehhez a témakörhöz kapcsolódnak. 

Lássuk, mi merre! 

 

MINDENFÉLE TUDNIVALÓ A BETEGSÉGRŐL / GYÓGYULÁSRÓL

TÜNETEK. Hogy kezdődött? Hogy vettem észre? Mik voltak az első vizsgálatok? ITT. 

MŰTÉT. Mi igazolta a daganatot? Kellett-e kórházban maradni?  ITT. 

DIAGNÓZIS. Mikorra derült ki, hogy ez rák? Mit mondott az orvos? Mi lehet a reakció? ITT.

KEMOTERÁPIA. Miből áll? Meddig tart? Hogy lehet kibírni? Mire jó egyáltalán? ITT.

HAJHULLÁS. Mikortól kell számítani rá? Mit lehet tenni? Mi a helyzet a parókával? ITT. 

CSODADOKTOROK. Segít? Nem segít? Mik a tapasztalatok? ITT. 

KONTROLL. Mi történik a vizsgálaton? Hogyan megyünk neki egy ilyennek? Mi lehet  a végeredmény? ITT és ITT

UTOLSÓ KEZELÉS. Más-e, mint a többi? Mi jön utána? ITT. 

 

ORVOS-BETEG KAPCSOLAT

Erről többször is írtam - például arról, hogy hogyan akadhatunk rá a legjobb orvosra; arról, hogy tegeződik-e a páciens az orvossal; arról, hogy milyen egy kontroll; és hogy mi minden köszönhető a gyógyítónak. 

 

SZEMÉLYES BEJEGYZÉSEK

Persze minden poszt személyes, de ezek itt pláne - mert kiderül belőlük, hogy mennyi mindennek köze van a 10 évvel ezelőtt átéltekhez. Ilyen a piros szín, pláne körmökön. A gyermekvállalással kapcsolatos gondolataim. Egy rádióinterjúban elmondottak. És Risztov Évával való kapcsolódási pontunk.

 

NAPLÓRÉSZLETEK

Többször is felidéztem bejegyzéseket a 10 évvel ezelőtti naplómból, barátokról, rakétáról és József Attiláról,  csodadoktornál szerzett tapasztalatokról, egy különleges Szigetelésről, az utolsó kezelés előtti várakozásról, az utolsó kemoterápiás szeánszról. 

 

 

... arról, hogy mi közöm nekem a daganatokhoz, Az én történetem posztban írtam bővebben.

De ha kérdésed lenne ezen túl is, írj nekem bátran: pozitivrahangolo ( @ ) gmail.com 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivrahangolo.blog.hu/api/trackback/id/tr468205582
süti beállítások módosítása