Mindenféle, ami feltölt, inspirál, meggyógyít

Pozitívra Hangoló

Miért töltenek fel a coachingülések?

2018. augusztus 03. - PH.Plusz

Az íróasztalomon rámoltam, amikor kezembe akadt egy gépelt A/4-es lap. Elmosolyodtam, mikor felismertem, mi is ez. Gabi sorai voltak, a nálam folytatott coachingüléseinek tapasztalait összegezte, kicsit rólam írva ajánlást. A coachiskolában az egyik kedves oktatónk mesélt olyat, hogy vannak számára kedves üzenetek, fotók, emlékek, amiket lement egy általa „Smile File”-nak nevezett mappába, és ha épp egy kis motivációra van szüksége, körbenéz ebben a mappában.

És kinek ne lenne szüksége egy ilyen „Smile File”-ra? Ha munkáról van szó, pláne. Coachként is jól jön némi doppingszer, amitől megsokszorozódik az energia és a hatékonyság. És most, hogy újra elolvastam Gabi írását, csak megerősödött bennem, milyen sokat ad nekem egy coachingülés. Az érzés, hogy valakit kísérhetek az útján, anélkül, hogy irányítanám, mégis segítve őt a továbbhaladásban. Hát még ha visszajelzést is kapok arról, hogy ez a folyamat a másik fél számára eredményesnek bizonyult.

img_20151130_214610.jpg

Már túl vagyunk két bekezdésen, és még el sem magyaráztam, mit értek az alatt, hogy „coach”. Nem, nem lettem edző – bár lehetne mondani, hogy lélek- és szellemedző. De nem szellemeskedem el a dolgot. Magyarázatként idézek inkább Gabitól, hogy érthetőbbé váljon, mit éltünk át együtt és miért volt ez jó neki, miért lehet jó bárkinek egy ilyen „utazáson” való részvétel:

„Összességében úgy érzem, hogy eredményes és sikeres találkozókon vagyunk túl, amelyeknek köszönhetően a korábbinál nyugodtabban fordulok a jövőm felé.  (…) Türelmes volt és támogatott abban, hogy a problémákat magam ismerjem fel.  (…) 

Számomra felszabadító hatással bírt mindez: letisztult az előttem álló időszak, konkretizálódtak a jelenemben található problémák. Amit ezzel kapcsolatban kiemelnék, hogy sokszor ez úgy történt, hogy fel sem tűnt. Orsi olyan gyakorlatokat, játékokat mutatott, olyan módszereket ajánlott (amiket a későbbiekben is fogok használni), ami rávezetett a megoldási lehetőségekre. (…)

Minden beszélgetésünkre igaz volt, hogy rengeteget lendített a kedvemen, energikusabbá és vidámabbá váltam, megtaláltam a motivációmat. A meglévő és felismert valós problémákra már nem félve tekintek, hanem izgatottan várom, hogy megoldjam ezeket, hiszen sikerült megfogalmaznom a céljaimat, definiálni az ide vezető utakat. (…)

Örülök, hogy Orsival dolgozhattam – illetve dolgozhatok együtt. Mind a saját, mind a környezetem értékelése szerint sikerült pozitív változásokat elérnünk. Magaménak érzem az utat, amit a segítségével megtaláltam és amelyen az ő megfelelő iránymutatásával elindultam. Nemcsak a karrieremre, hanem a személyiségemre is pozitív hatással bír. Éppen ezért őszintén és magabiztosan ajánlanám Orsit hozzám hasonló „útkeresőknek”.

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivrahangolo.blog.hu/api/trackback/id/tr2814158861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása